Carrefour zwiększył sprzedaż

W tych samych sklepach obroty detalisty w 2010 r. wzrosły o 2,7 proc.

Przychody Carrefoura w Polsce ze sprzedaży wyniosły w ub.r. 2,278 mld euro, co oznacza wzrost w stosunku do 2009 r. o 3,1 proc. przy stałym kursie euro i złotówki. Uwzględniając jego zmiany,  zwiększyły się o 11,4 proc. 2,7-proc. wzrost obrotów w tych samych sklepach był wyższy niż rok temu, gdy wyniósł 2 proc.

W IV kwartale ub.r. w tych samych sklepach obroty w stosunku do analogicznego okresu 2009 r. zwiększyły się tylko o 0,8 proc., podczas gdy rok temu - o 5,7 proc. Przychody ze sprzedaży w ostatnim kwartale roku wyniosły 662 mln euro i były wyższe o 0,7 proc. przy stałym kursie i o 5,8 proc. z uwzględnieniem jego zmian.

Lars Olofsson, prezes Grupy Carrefour, pochwalił polski oddział firmy za lepsze niż rok wcześniej wyniki.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.