Piotr i Paweł w górę

Sieć supermarketów zamknęła 2010 r. 17-proc. wzrostem obrotów.

Spółka zakończyła rok otwarciami 10 nowych sklepów (m.in. w Płocku, Warszawie i Inowrocławiu) i dwucyfrowym wzrostem obrotów, które ukształtowały się na poziomie 1 581 mln zł. Obecnie sieć jest operatorem 76 supermarketów.

Dobre wyniki finansowe udało się osiągnąć m.in. dzięki otwarciu magazynu logistycznego w podwarszawskich Błoniach. Powierzchnia 5,3 tys. mkw. prawie w całości jest przeznaczona na artykuły świeże. Do tej pory sieć zaopatrywana była jedynie z działającego od 2008 r. centrum logistycznego w Gądkach pod Poznaniem.

Nie bez znaczenia było również wprowadzenie do oferty produktów własnych pod marką Piotr i Paweł, a także rozwój sprzedaży online. W ostatnich 12 miesiącach możliwość zakupów przez internet zyskali mieszkańcy Trójmiasta i Łodzi oraz ich satelickich miejscowości. Obecnie sieć realizuje zamówienia przez internet w ponad 170 lokalizacjach.

W tym roku firma chce utrzymać tempo rozwoju sieci. Spółka będzie się starała poprawić rentowność placówek, m.in. dzięki wdrożeniu nowego systemu informatycznego. Planuje otworzenie siedmiu nowych sklepów w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. W I kwartale nowe supermarkety powstaną w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Słupsku.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.