Delko rozszerza ofertę

Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych rozwija portfolio marek własnych.

W tym roku w sprzedaży pojawić się mają nowe produkty pod już istniejącymi markami wytwarzanymi przez Delko. Marka Blue (podstawowe produkty kosmetyczne, pielęgnacja ciała i włosów) zostanie odświeżona. - Rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał i dlatego ten obszar działalności firmy jest dla nas niezwykle istotny - mówi Lidia Sieredzka, menedżer ds. marki Delko.

Marki własne Delko - Filip, Filip Fresh, Oskar, Teak, Delikato,Tytus, Delko Proffesional i Taniuś - dostępne są przede wszystkim w placówkach handlu tradycyjnego (głównie drogeriach). Łącznie jest to ok. 250 indeksów. W 2010 r. oferta Delko poszerzyła się o kilkanaście nowych produktów, w tym m.in.: worki na śmieci, żelowe rękawiczki kuchenne czy ręczniki kuchenne.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.