Tiger znika z rynku

Nie chodzi o napój energetyczny, ale o produkowane przez Imperial Tobacco papierosy Tiger.

Pozycjonowane w ekonomicznym segmencie cenowym papierosy Tiger są w sprzedaży od grudnia 2004 r. (w wariancie Red i Blue, a od września 2005 r. w wersji Mentol). W 2010 r. paczka tych papierosów kosztowała średnio 8,60 zł. Marka rotowała najszybciej w małych i średnich sklepach spożywczych, miała w nich ok. 2-proc. udział w sprzedaży.

Obecnie wyprzedajemy zapasy magazynowe – mówi Marcin Bulik, dyrektor ds. planowania i badań rynkowych w Imperial Tobacco Polska. Tłumaczy, że jest kilka powodów wycofania marki Tiger z rynku. – Optymalizujemy portfolio i koncentrujemy się na wspieraniu kluczowych dla firmy marek, takich jak: Davidoff, West i Route 66. Zależy nam też na poprawie jakości naszych ekspozycji – wyjaśnia Bulik.

Imperial Tobacco jest trzecim po Philip Morris Polska i BAT graczem na rynku papierosów w kraju.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.