Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Alkohole / papierosy

EB startuje od nowa

Nowe logo, opakowanie, komunikacja. Grupa Żywiec odmładza markę EB, która w 2015 r. - po 12 latach - wróciła do sprzedaży, ale wówczas bez większych zmian w wizerunku.

Książęce Jasne Ryżowe wraca na półki

Jako edycja limitowana w sezonie letnim i uzupełnienie linii marki Książęce.

Loteria piwa Specjal

Grupa Żywiec, producent marki Specjal, zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjał oraz tysiące nagród - kufle i bluzy z grafikami Legendy Północy.

Żubr: nowy spot i letnia aktywacja

"Jak skoczyć, to na Żubra".

CEDC International. Nowe Żytniówki Czyste

Z nutami polskich, tradycyjnych smaków.

Wino Cono Sur dalej z Tour de France

Chilijska marka Cono Sur Bicicleta ponownie została Oficjalnym Winem wyścigu Tour de France 2017, który odbędzie się w dniach 1-23 lipca 2017 r.

Nowa, muzyczna aktywacja i puszka Lecha

Kompania Piwowarska, producent piwa Lech, rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. "Graj o Spotify z Leszkiem" to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów.

Okocimskie radlery w nowym spocie

Spot, w którym piwowarzy z browaru Okocim opowiadają o swojej pasji i tworzeniu radlerów, emitowany jest w największych stacjach: TVN, TVP i Polsat oraz w kanałach tematycznych.

"Otwórz się na wygrywanie" z Królewskim

1 czerwca wystartowała loteria pod hasłem "Otwórz się na wygrywanie". Pod kapslami i zawleczkami promocyjnych opakowań piwa Królewskie czeka ponad milion nagród - piw i koszulek meczowych Legii Warszawa.

Grupa Żywiec. Dziki Sad Śliwka

Po dobrze przyjętym jabłkowym wariancie marki Dzik Sad, Grupa Żywiec wprowadza do sprzedaży Dziki Sad Śliwka. Produkt jest dostępny w sklepach w całej Polsce w bezzwrotnej, rzeźbionej butelce o pojemności 400 ml. Planowana jest dla niego szeroka kampania reklamowa.

Dwa Szybkie Żubry wracają

Każdy, kto pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło "2 Żubry 2017", będzie mógł je wymienić na dwie piwne nagrody.