Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Alkohole/papierosy

"Absolut Shake It Up" zakończony

Tegorocznymi zwycięzcami 7. edycji programu barmańskiego zostali Sonia Garbowska i Kaj Gara.

Nowe Carlo Rossi Intense Sweet Concord

Piękno chwili dla każdej z kobiet.

Wódka z historią w tle

Na polskim rynku debiutuje Squadron 303 (Dywizjon 303).

Gratka dla miłośników piwa

Do zdobycia butelki z limitowanej serii Pilsner Urquell.

Heineken przypomina o abstynencji za kółkiem

"Kiedy prowadzisz - nigdy nie pij" - pod tym hasłem 1 grudnia startuje kampania telewizyjna marki Heineken z portfolio Grupy Żywiec.

Cin&Cin sprzymierzeńcem kobiet

Marka z portfolio Ambry wystartowała z nową kampanią.

Świąteczna odsłona wina Lutzville

Od listopada na rynku dostępna jest specjalna, limitowana odsłona wytrawnego, czerwonego wina Lutzville Pinotage oraz białego Lutzville Sauvignion Blanc z eleganckim korkiem w kształcie kryształu do zatykania butelki.

Santis - szwajcarska whisky na bazie piwa

Już do nabycia w Polsce.

Pilsner Urquell wspiera akcję Movember

2 listopada marka z portfolio Kompanii Piwowarskiej wystarowała z kampanią "Wzór piwnym wąsów".

Kolejna odsłona kampanii Planeta Warka

2 listopada br. ruszyła emisja nowego spotu telewizyjnego piwa Warka.

Jacob’s Creek Double Barrel

Australijska marka wina z portfolio Wyborowa Pernod Ricard prezentuje czerwone wino, które najpierw starzone jest w tradycyjnych dębowych beczkach, później w beczkach po whisk(e)y.