Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Alkohole/papierosy

Polski Internet trzyma pion

Grupa Żywiec poprzez kampanię Trzymaj Pion chce skutecznie wzmacniać modę na odpowiedzialną konsumpcję alkoholu wśród młodych dorosłych.

Ziemniaczana wódka Palace z nową komunikacją

I w odświeżonym opakowaniu.

Marka Ostoya kontynuuje współpracę z Marcinem Dorocińskim

W ramach dalszych działań z ambasadorem marki i programu "Ostoya dla wilków", ruszyła kolejna edycja kampanii promującej tę inicjatywę.

Jantoń. Grzaniec Galicyjski

W nowych wariantach.

Carlsberg Polska. Okocim Polskie Ale

Piwo górnej fermentacji.

Laureat Oscara w kolejnej odsłonie kampanii burbonu Wild Turkey

Matthew McConaughey wcielił się w role aktora i reżysera prezentując kolejny spot reklamowy w ramach globalnej kampanii "It’ll find You".

Perła Export zabierze 6 szczęśliwców na Bali

To nagroda główna w trwającym do 24 października konkursie marki.

Tatra wspiera GOPR

Dzięki zaangażowaniu marki i jej konsumentów GOPR otrzymał w tym roku fundusze na zakup sprzętu dla ratowników.

Wznoszenie Żubra owocuje

Kompania Piwowarska rusza z jesienną odsłoną kampanii marki.

Pilsweizer poszerza ofertę piw smakowych

Do portfolio browaru dołączyły trzy piwa miodowe.

Kamikaze wspiera marketingowo markę Saska

Agencja realizuje dla marki alkoholowej z portfolio Stock Polska projekt relaunchu komunikacji w social mediach.