Pokazywane w serwisie treści mają charakter informacji o produktach dostępnych na rynku a nie ich reklamy w rozumieniu Ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356). Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną wersję artykułu.
Tak, pokaż artykuł Nie wyrażam zgody

Alkohole / papierosy

Królewskie Niefiltrowane w nowej promocji

W trwającej od 15 sierpnia promocji "Zgarniaj klawe fanty" kody spod kapsli wymieniać można na koszulkę z nadrukiem nawiązującym do dawnych czasów, grę planszową "Kolejka" oraz vouchery do stylizowanego na PRL warszawskiego Escape Roomu.

Browar Pilsweizer. Pszeniczne Kwaśne

Piwo z gatunku Berliner Weisse.

Łomża w nowej kampanii wizerunkowej

Należąca do niezależnej spółki piwowarskiej Van Pur marka zmienia strategię komunikacji i pozycjonowanie.

CEDC International. Soplica Przepalana

Nowa, słodko-gorzka propozycja marki.

Lech Premium po raz czwarty sponsorem Przystanku Woodstock

Leszek Chmielewski na tegorocznej edycji muzycznego festiwalu pojawi się w nowej odsłonie.

Jim Beam (Ro) Bot serwuje drinki na Facebooku

Facebookowi fani Jima Beama mają już możliwość rozmowy z wirtualnym barmanem, który prezentuje zdjęcia i sposoby podania drinków.

Grupa Żywiec. Desperados Nocturno

Nowy w rodzinie.

Letnia aktywacja Żołądkowej Gorzkiej

Jej celem jest promocja nowego sposobu konsumpcji tego trunku.

Carlsberg Polska. Žatecký Světlý Ležák

Z žateckiego chmielu.

Żubrówka Czarna z nową komunikacją marki

Wprowadzona na rynek w 2016 r. Żubrówka Czarna z miejsca stała się hitem w mocno konkurencyjnym segmencie najbardziej luksusowych wódek super premium.

Królewskie rozdaje nowe koszulki Legii

Nowe koszulki meczowe mistrza Polski można zdobyć w loterii "Otwórz się na wygrywanie", organizowanej przez sponsora stołecznej drużyny - markę Królewskie.